Ogólne problemy nowicjusza i-Phone

Ogólne problemy nowicjusza i-Phone

Postprzez Stolar9 » 14 wrz 2011, o 01:31

Witam,
Niedawno nabyłem I-Phone`a 3gs i jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o to urządzenie. Chciałbym wykorzystać ten telefon najlepiej jak się da, lecz sprawia mi to bardzo dużo kłopotu. Szukając na różnych forach i stronach nie znalazłem odpowiedzi, a jeżeli takową znalazłem nie mogłem sobie poradzić bądź też nie rozumiałem o co chodzi. Prosze o szybką, krótką i konkretną odpowiedź na następujące pytania, gdyż dla mnie to czarna magia :(
Wersja mojego softu to 4.3.5 (8L1)

1. Jak wgrywać aplikacje do mojego i-Phone? Co i jak muszę zainstalować na telefonie i komputerze?
2. Co to jest Cydia i jak ją zainstalować?
3. Jak wgrywać pliki i muzykę? (dodam że intalowałem mnóstwo programów ale były po chińsku albo wogóle nie współpracowały z moim telefonem)

Chciałbym szybko i sprawnie nauczyć się korzystania z mojego i-phone 3gs, proszę o pomoc :shock:

Urządzenie: iPhone 3GS • Pojemność: 8GB • OS: 5.0.1 • JailBreak: Nie •
Stolar9
Zielony

Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Ogólne problemy nowicjusza i-Phone

Postprzez leonnelson » 14 wrz 2011, o 15:23

Stolar9 napisał(a):1. Jak wgrywać aplikacje do mojego i-Phone? Co i jak muszę zainstalować na telefonie i komputerze?

Musisz założyć konto na AppStore co nie powinno sprawić Ci problemu, wtedy możesz już pobierać aplikacje klikając w telefonie na ikonke sklepu.
Stolar9 napisał(a):2. Co to jest Cydia i jak ją zainstalować?

Wszystko znajdziesz w tym linku, a nawet wiecej
Stolar9 napisał(a):3. Jak wgrywać pliki i muzykę? (dodam że intalowałem mnóstwo programów ale były po chińsku albo wogóle nie współpracowały z moim telefonem)

Do tego bedzie Ci potrzebny iTunes, którego instalujesz na PC
Sprzedaje telefony, nawigacje i akcesoria.
GG:9507860 :-)

Urządzenie: iPhone 4 • Pojemność: 16GB • OS: 4.0.1 • JailBreak: Tak •
leonnelson
Uploader/Uplinker

Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0